بهانه ای برای زندگی

بهانه ای برای زندگی

خیلی عاشقتم

 

زندگی ازنظرمن یعنی پنج چیز!!!

  تو،خدای تو،من،خدای من،عشق من وتو

  کدام راقبول داری؟

 من که همه رازیرا:

 خدای من است که من راعاشق تومیکند

خدای توست که به تومیفهماندمن عاشقتم

وخدای من وتواست که عشق بین  من وتورامقدس میکند

  خیلی عاشقتم زندگی من باتمام وجودم میپرستم تورا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: m ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , batoam70.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM